Ι.Μ. Θεσσαλονίκης
24 Νοεμβρίου, 2018

Η Θεσσαλονίκη αποκτά “βυζαντινό” brand name

Διαδώστε:

Τη μορφή ενός φορέα αποκτά στις 28 Νοεμβρίου 2018 η πρωτοβουλία «Βυζαντινή Θεσσαλονίκη» του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στην οποία προσχωρούν εκπρόσωποι της επιχειρηματικής, ακαδημαϊκής και ιερατικής κοινότητας, σε μία προσπάθεια ανάδειξης του ιστορικού παρελθόντος της πόλης και στην αναπτυξιακή αξιοποίησή του.

«Την ερχόμενη Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου θα υπογραφεί το καταστατικό της «Βυζαντινής Θεσσαλονίκης», η οποία παίρνει σάρκα και οστά, γίνεται Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (AMKE)», τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελής Φιλιππίδης, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στη ΔΕΘ παρουσία των ιδρυτικών μελών του νέου φορέα.

«Πριν από τρία χρόνια ξεκίνησε ένα όνειρο που βρήκε πολύ καλούς συνεργάτες την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και το ΑΠΘ. Η πόλη δεν είχε ένα brand name και αποφασίσαμε να αναδείξουμε τον βυζαντινό χαρακτήρα της», υπογράμμισε ο κ. Φιλιππίδης, πρόσθεσε ότι η επόμενη δράση της «Βυζαντινής Θεσσαλονίκης» είναι ένας διεθνής διαγωνισμός κοσμήματος με τίτλο «Βυζαντινή Σαγήνη» η έναρξη του οποίου θα ανακοινωθεί επίσημα στις 28 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 13 Μαϊου 2019 και υπογράμμισε: «ελπίζω και εύχομαι το όνειρό μας, δηλαδή η δημιουργία ενός δικτύου Βυζαντινών Πόλεων να φτάσει στο τέλος».

ΠΗΓΗ: wepost.gr via ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαδώστε: