22/09/2020 22/09/2020 «Η συνάντησή μας με τον Μητροπολίτη Ίμβρου και Τενέδου κ. Κύριλλο, τον κ. Πουλάδο, πρόεδρο Ιμβρίων Αθηνών, τον κ. Παύλο Σταματίδη,Πρόεδρο της Ιμβριακής Ένωσης Μακεδονίας-Θράκης και τον κ. Πάρι Ασανάκη, πρώην Πρόεδρο των Ιμβρίων Αθηνών επικεντρώθηκε στη συζήτηση για ένα ελπιδοφόρο παρόν και μέλλον στην Ίμβρο. Για τα σχολεία του νησιού. Διαβάζοντας για την τελετή...
22 Σεπτεμβρίου, 2020 - 22:35
Τελευταία ενημέρωση: 22/09/2020 - 22:38

Η Υφυπουργός Παιδείας με συγκίνηση για την Ίμβρο

Διαδώστε:
Η Υφυπουργός Παιδείας με συγκίνηση για την Ίμβρο

«Η συνάντησή μας με τον Μητροπολίτη Ίμβρου και Τενέδου κ. Κύριλλο, τον κ. Πουλάδο, πρόεδρο Ιμβρίων Αθηνών, τον κ. Παύλο Σταματίδη,Πρόεδρο της Ιμβριακής Ένωσης Μακεδονίας-Θράκης και τον κ. Πάρι Ασανάκη, πρώην Πρόεδρο των Ιμβρίων Αθηνών επικεντρώθηκε στη συζήτηση για ένα ελπιδοφόρο παρόν και μέλλον στην Ίμβρο. Για τα σχολεία του νησιού. Διαβάζοντας για την τελετή αποφοίτησης των μαθητών από την 12η τάξη του σχολείου Ίμβρου είδα αυτά τα συγκινητικά λόγια των παιδιών!» αναφέρει η κα Σοφία Ζαχαράκη, Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε επίκαιρη ανάρτησή της.

«Είναι επίσης αυτός ο άνεμος της αλλαγής, που περιμένουμε να έρθει και να ανατρέψει για άλλη μια φορά την ζωή μας. Και λέμε για ακόμη μια φορά, γιατί ο ίδιος άνεμος πριν μερικά χρόνια μας σήκωσε και μας προσγείωσε στην Ίμβρο, στο ίδιο σχολείο, στην ίδια τάξη, στα ίδια (μονά) θρανία.

Ηταν ο άνεμος, που μας προσέφερε πολλά μαθήματα ζωής, η πλειοψηφία των οποίων οφείλεται στην ποικιλομορφία του τμήματός μας. Τρεις, τέσσερις και εν τέλει οκτώ νέοι μαθητές, με διαφορετικούς χαρακτήρες και αντιλήψεις δημιουργήσαμε μια όμορφη ‘ανομοιομορφία’ όπως την έλεγαν και οι καθηγητές μας που δεν εμφανίστηκε πέρσι, που γίναμε οκτώ, αλλά υπήρχε από την πρώτη στιγμή, από όταν ήμασταν μόνο τρεις.

Μπορεί κανείς να την ονομάσει ποικιλομορφία, ανομοιομορφία ή και διαφορετικότητα, το σίγουρο είναι πάντως ότι αυτή η περίεργη δυναμική είναι που έκανε την τάξη μας μοναδική. Οκτώ διαφορετικά παιδιά αναπτύξαμε μηχανισμούς, προκειμένου να πετύχουμε μια ομαλή συμβίωση η οποία θα χαρακτηριζόταν από αμοιβαίο σεβασμό, αλληλεγγύη και αλληλοκατανόηση.

Ετσι, αν και φαινομενικά αταίριαστο καταφέραμε να συνυπάρξουμε, να συνεργαστούμε και να αναπτύξουμε σχέσεις με ουσία“.

 

 

Διαδώστε:
Ροή Ειδήσεων