29/11/2020 29/11/2020 Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Δημητρίου Ναυπάκτου λειτούργησε σήμερα, Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020, ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος.  Ὁ Σεβασμιώτατος στo κήρυγμά του oμίλησε πάνω στo αποστολικό ανάγνωσμα και κυρίως αναφέρθηκε στο χωρίο του Αποστόλου Παύλου «σπουδάζοντες τηρεῖν τήν ἑνότητα τοῦ Πνεύματος ἐν τῷ συνδέσμῳ τῆς εἰρήνης». Ο Απόστολος Παύλος αναφέρεται όχι...
29 Νοεμβρίου, 2020 - 16:56
Τελευταία ενημέρωση: 29/11/2020 - 16:21

Ναυπάκτου Ιερόθεος: Η ενότητα στην Εκκλησία

Διαδώστε:
Ναυπάκτου Ιερόθεος: Η ενότητα στην Εκκλησία

Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Δημητρίου Ναυπάκτου λειτούργησε σήμερα, Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020, ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος. 

Ὁ Σεβασμιώτατος στo κήρυγμά του oμίλησε πάνω στo αποστολικό ανάγνωσμα και κυρίως αναφέρθηκε στο χωρίο του Αποστόλου Παύλου «σπουδάζοντες τηρεῖν τήν ἑνότητα τοῦ Πνεύματος ἐν τῷ συνδέσμῳ τῆς εἰρήνης».

Ο Απόστολος Παύλος αναφέρεται όχι απλώς σε μια κοινωνική και ηθική ενότητα, αλλά στην ενότητα της Εκκλησίας, γι’ αυτό στην συνέχεια γράφει: «ἕν σῶμα καί ἕν Πνεῦμα, καθώς καί ἐκλήθητε ἐν μιᾷ ἐλπίδι τῆς κλήσεως ὑμῶν». Ένα είναι το Σώμα του Χριστού, ένα είναι το Άγιον Πνεύμα που υπάρχει στην Εκκλησία και κληθήκαμε σε μια ελπίδα κλήσεως, ένας είναι ο σκοπός της ζωής μας, κυρίως της εκκλησιαστικής ζωής, που είναι η ένωσή μας με τον Χριστό.

Παρακολουθήστε όλο το κήρυγμα στο βίντεο:

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο ποια είναι η πηγή της ενότητας και πως επιτυγχάνεται αυτή η ενότητα στην Εκκλησία, κατά τον λόγο του Αποστόλου Παύλου «εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα, εις Θεός και πατήρ πάντων». Η ενότητα αυτή επιτυγχάνεται με τον ένα Κύριο, την μία πίστη, το ένα Βάπτισμα.

Έτσι διατηρείται η ενότητα στη Εκκλησία και όχι απλώς εξωτερικά και πλασματικά.

Ο Σεβασμιώτατος παρατήρησε ότι δυστυχώς κατά καιρούς, και στις ημέρες μας, υποσκάπτεται η εκκλησιαστική ενότητα, υπονομεύεται, όταν δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις που θέτει ο Απόστολος Παύλος, όταν οι Χριστιανοί αναγνωρίζουν πολλούς Κυρίους, όταν δεν υπάρχουν «ορώντες» και «βλέποντες», όταν ακολουθούν διάφορα είδη πίστεων, όταν δεν ζουν μυστηριακά και ασκητικά στον χώρο της Εκκλησίας. Τότε δημιουργούνται δύο ακραίες καταστάσεις, δηλαδή ο ζηλωτισμός και η εκκοσμίκευση.

Διαδώστε:
Ροή Ειδήσεων