27/04/2020 27/04/2020 Την Κυριακή του Αντίπασχα, 26 Απριλίου 2020, στην Ενορία της Αγίας Παρασκευής Κάτω Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος ακολουθούμενος από τον Διάκονό του π. Θεόκλητο Παρδάλη τέλεσε την Ακολουθία του Όρθρου και την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία.  Τον Σεβασμιώτατο υποδέχτηκε ο Εφημέριος της Ενορίας Παν. Αρχιμ. π. Εφραίμ Τσόλης, και...
27 Απριλίου, 2020 - 17:15
Τελευταία ενημέρωση: 27/04/2020 - 16:38

Θεία Λειτουργία της Κυριακής του Θωμά στην Ι.Μ. Ιερισσού

Διαδώστε:
Θεία Λειτουργία της Κυριακής του Θωμά στην Ι.Μ. Ιερισσού

Την Κυριακή του Αντίπασχα, 26 Απριλίου 2020, στην Ενορία της Αγίας Παρασκευής Κάτω Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου κ. Θεόκλητος ακολουθούμενος από τον Διάκονό του π. Θεόκλητο Παρδάλη τέλεσε την Ακολουθία του Όρθρου και την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία. 

Τον Σεβασμιώτατο υποδέχτηκε ο Εφημέριος της Ενορίας Παν. Αρχιμ. π. Εφραίμ Τσόλης, και ο Αρχιερατικός Επίτροπος της Περιοχής, με τους λιγοστούς Εκκλησιαστικούς Συμβούλους, τους Ιεροψάλτες και τον αναγκαίο αριθμό ενοριτών του, λόγω των απαγορεύσεων περί μη διασποράς της επιδημίας του κορωνοϊού. Οι θύρες του Ναού ήταν κλειστές, τα μεγάφωνα εκτός του Ιερού Ναού ανοιχτά προς μετάδοση του “Χριστός Ανέστη” στον πληγωμένο Λαό του Θεού, ενώ όπως όλες οι Ιερές Ακολουθίες αναμεταδόθηκε με ήχο και εικόνα από την ιστοσελίδα ERGO BLOG ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

Στη διάρκεια του κηρύγματος ο Σεβασμιώτατος ξέσπασε, όπως σας ενημερώσαμε χτες στο ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, με αφορμή τη συναυλία που έλαβε χώρα στην Αθήνα.

Δείτε το βίντεο με ολόκληρη την ομιλία του Σεβασμιωτάτου:

Διαβάστε για το κήρυγμα του Σεβασμιωτάτου όπως δημοσιεύτηκε στην Ιστοσελίδα της Μητροπόλεως: 

Στό κήρυγμά του ὁ Σεβασμιώτατος, μέ τήν εὐκαιρία τῆς ἀναγνώσεως τῆς Εὐαγγελικῆς Περικοπῆς ἀπό τό κατά Ἰωάννην Εὐαγγέλιο (Ἰωάν. κ΄ 19-31), πού στήν οὐσία ἐπισφραγίζει τήν πίστη καί τήν ὁμολογία τῆς Ἐκκλησίας στήν Ἀνάσταση καί τόν Ἀναστάντα Κύριό μας, ἀνεφέρθη σέ αὐτή ταύτη τήν ἀλήθεια τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Χριστοῦ ὡς θεμέλιο ἀναντικατάστατο τῆς ὀρθοδόξου ἐμπειρίας καί ζωῆς. Τόνισε ὃτι ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου μας δέν βασίζεται στό συναίσθημα, οὒτε εἶναι ἀποτέλεσμα ψυχικοῦ καταναγκασμοῦ τῶν Μαθητῶν Του καί τῆς πρώτης Ἐκκλησίας, ὃπως θέλει ἡ θεωρία τῆς ἀπομυθοποιήσεως τοῦ Εὐαγγελίου, ἡ προερχομένη δυστυχῶς ἀπό τήν προτεσταντική παναίρεση, τή διαμοιρασμένη σέ πάνω ἀπό 300-400 Σέκτες, καί ἰδίως ἀπό τή Γερμανική Σχολή ἑρμηνείας τῶν Ἁγίων Γραφῶν! Πρόκειται γιά ἀδελφούς μας πού μένουν ἐμμονικά στόν Σταυρό καί τόν Τάφο τῆς Μεγάλης Παρασκευῆς τοῦ Χριστοῦ μας καί ὂντας καθαρά ἀπόγονοι τῶν Φράγκων καί τοῦ ἂκρατου – ἂθεου ὀρθολογισμοῦ τοῦ Γαλλικοῦ Διαφωτισμοῦ, ἢ καλύτερα ἀκόλουθοι τῆς θρησκείας τοῦ ὀρθοῦ λόγου, ἀδυνατοῦν νά δοῦν τόν κενό Τάφο τοῦ Ἰησοῦ, γιατί προσκρούουν στό λιθάρι τῆς ἀμφισβητήσεως πού ἒφραζε ἑρμητικά τόν Τάφο Ἐκείνου, στό λιθάρι πού καθισμένος ὁ λαμπροφόρος Ἂγγελος διαμηνύει πάντοτε τήν Ἀνάσταση!

Βροντοφώναξε ὁ Ἐπίσκοπός μας ὃτι ἡ Ἀνάσταση τοῦ Ναζωραίου δέν εἶναι φαντασιοκόπημα, οὒτε χίμαιρα, οὒτε βασίζεται στό πιθανόν καί σέ ποσοστά πειθαναγκασμοῦ τῆς Θείας Ὁμάδος τῶν Μαθητῶν Του, ἀλλά εἶναι ἀδιάσειστα στηριγμένη στήν ὁμολογία τῶν τεσσάρων Εὐαγγελιστῶν, Ματθαίου, Μάρκου, Λουκᾶ καί Ἰωάννη, αὐτοπτῶν καί αὐτηκόων μαρτύρων τῆς κατά Χριστόν Οἰκονομίας καί στή μαρτυρία τῆς πρώτης Ἐκκλησίας, τῶν ἑκατομμυρίων Μαρτύρων, Ὁσίων, Ὁμολογητῶν, Ἐγκρατευτῶν καί Ἁγίων, Κληρικῶν τε καί Λαϊκῶν Μελῶν τῆς Ἐκκλησίας, πού μέ τό αἷμα τους, τά δάκρυά τους, τίς χριστοπόθητες διαχρονικά ἀσκήσεις τους καί τοῦ Παύλου τή φωνή: «Νυνί δέ Χριστός ἐγείγερται ἐκ νεκρῶν, ἀπαρχή τῶν κεκοιμημένων ἐγένετο.» ( Α΄ Κορ. ιε΄ 20), «Γιατί τώρα ὁ Χριστός Ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, καί ἒγινε τό πρῶτο ξεκίνημα τῆς Ἀναστάσεως ὃλων αὐτῶν πού ἒχουν κοιμηθῆ»! Στό σημεῖο αὐτό ἀνεφέρθη στίς πάμπολλες μαρτυρίες τῶν Εὐαγγελιστῶν γιά τίς ἐμφανίσεις τοῦ Ἀναστάντος σέ κλειστό χῶρο, σέ ἀνοιχτό χῶρο, νύχτα, ἡμέρα, στήν πορεία πρός Ἐμμαούς, στό περιγιάλι τῆς Γαλιλαῖας ἐνώπιον τῶν Μαθητῶν Του καί στό γεγονός ὃτι καί τροφή ἀκόμη ἒλαβε μετά τήν Ἀνάσταση ἐνώπιόν τους γιά νά τούς πείση ὃτι δέν εἶναι φάντασμα, ἀλλά ὀ Ζῶν Θεάνθρωπος, πού ἒλαβε «…πᾶσαν ἐξουσίαν ἐν οὐρανῷ καί ἐπί γῆς» (Ματθ. κη’ 18)!

Τέλος ὁ Δεσπότης ἀνεφέρθη μέ πικρία στά σχεδιαζόμενα μέτρα ἀπό τήν Πολιτεία περί εἰσόδου μας στή Β΄ φάση τῶν μέτρων γιά τόν Κορωναϊό, πού θέλουν οἱ Ἐκκλησίες μας νά ἀνοίγουν μετά τίς 19 μηνός Ἰουνίου τ.ἒ.! Καί ξεκαθάρισε ὁ Δεσπότης: «Ἂν τά μέτρα αὐτά λαμβάνωνται πρός ἀποφυγήν τῆς διασπορᾶς τῆς πανδημίας, τότε μπράβο στό Κράτος καί τόν Πρωθυπουργό μας, οἱ ὁποῖοι μέχρι σήμερα, συναινοῦντος τοῦ Λαοῦ μας, τά ἒχουν καταφέρει ἂριστα! Ἂν ὃμως ἀνεξήγητα καί ἐκδικητικῷ τῷ τρόπῳ καταβάλλεται προσπάθεια ταπείνωσης τῆς Ἐκκλησίας καί ἐπιβολῆς τοῦ συστήματος τοῦ Καισαροπαπισμοῦ στήν Ἑλλαδική Ἐκκλησία ἀπό τήν ἀχάριστη Ἑλληνική Πολιτεία, τότε αὐτό δέν θά περάση! Σάς θυμίζω καί πάλι τά λόγια τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστόδουλου· ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΛΩΣΑΝΕ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΟΥΣ ΚΟΠΗΚΕ! Αὐτά πρός γνῶσιν καί συμμόρφωσιν!»

Δείτε φωτογραφίες: 

H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

google-news Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.

Διαδώστε:
Ροή Ειδήσεων